VAPAAPÄIVÄ PUKEUTUMISESTA: IDEOITA SISUTAMISEEN - MIKÄ OLISI SINUN TYYLISI?

Nyt hieman erilainen postaus: sisustusta. Nimittäin lempi asiani numero kaksi ovat brittiläiset sisustuslehdet ja voi, kuinka kauan minusta pitikään tulla sisustussuunnittelija. Tänään olen muutenkin viettänyt armotonta siivouspäivää rumimmissa verkkareissa, joten tyylikäs pukeutuminen hetkeksi nurkkaan.

KOTOISASTI SEKAVA





WANHANAJAN TUNNELMAA





KLASSISEN KAUNIS





MAHTIPONTINEN TUMMA





Mikä näistä miellyttäisi eniten?
Itse tykkään hirveästi tuosta mahtipontisesta tummasta ja sekavan kotoisasta, mutta oma kotini on sisutukseltaan enemmänkin "klassisen kaunis". Tumma ja mahtipontinen sisutus vaatii jo hieman sisustussuunnittelijan taitoa tai menee helposti överin puolelle.
Kannattaa katsoa lisää sistusideoita My Notting Hill -blogista. Se on sisustuksesta kiinnostuneen paratiisi!

3 kommenttia:

  1. Tuo klassisen kaunis on myös minun tyylinen. :) Tykkään juuri sen vaaleudesta ja hempeistä sävyistä.

    Kiitos kommentistasi! :) Ihana kuulla, että tykkäät. ;)

    VastaaPoista
  2. Wanhanajan tunnelmaa saa minun ääneni. Ihanan romanttista! <3

    Oma tyylini sisustuksen suhteen on hyvin skandinaavinen, eli vaaleaa ja pelkistettyä.

    VastaaPoista
  3. Ma olen myos sisustusfriikki, mutta en ole ihan viela loytanyt omaa tyyliani. Se on jossakin modernin klassisen shabby chicin ja skandinaavisen valilla... Ja nyt olis iso talo sisustettavana. Ehka kevataurinko antaa mulle vision ja saan homman alulle.

    VastaaPoista

Ole hyvä, jätä kommenttisi!